Išskirtinė Psichologinė bendravimo grupė


Kaip padaryti santykius emociškai gilesnius?

Ar jums ieškoti psichoterapeuto pagalbos?

TAIP, jei:
-    jūsų gyvenimą apsunkina psichologinės problemos,
-    patiriate ilgalaikių sunkumų tarpusavio santykiuose šeimoje, darbe, su draugais,
-    kenčiate nuo žemos savigarbos, depresijos, nerimo, panikos, pykčio protrūkių,
-    kas nors nemalonaus vis kartojasi jūsų gyvenime (nesėkmingi meilės santykiai, konfliktai darbe, žlugęs verslas ir pan.),
-    jaučiate, kad jūsų gyvenimą užvaldė rutina ir norite pokyčių,
-    gyvenimas neturi gilesnės prasmės, nebežinote, ko norite.


NE, jei:
-    norite būti gydomi vaistais arba būti paguldyti į ligoninę,
-    nevaldote savo agresyvių impulsų ir smurtaujate prieš kitus asmenis,
-    reikalinga nuolatinė psichiatro priežiūra, nes sergate psichoze,
-    manote, kad psichologas ar psichoterapeutas pakeis jūsų gyvenimą, jums nesiimant už jį atsakomybės,
-    nieko nenorite gyvenime keisti!


Ko tikėtis, apsilankius pas psichologą ar psichoterapeutą?
-    Psichoterapeutas ar psichologas jūsų klausinės apie jūsų asmeninį, profesinį gyvenimą.
-    Specialistas sieks nustatyti, kokią įtaką jūsų praeities įvykiai turi dabartinėms jus kamuojančioms problemoms.
-    Psichologas ar psichoterapeutas domėsis, ką jūs norite pasiekti psichoterapijos pagalba.
-    Specialistas sieks užmegzti su jumis emocinį ryšį ir taip padėti įvykdyti jums norimus pokyčius tikrovėje.
-    Jis savo darbe naudos psichologines technikas jūsų problemai spręsti.
-    Psichologas ar psichoterapeutas nerašys jums vaistų, bet kalbėdamasis su jumis padės jums.


Kaip vyksta psichoterapija?

Psichoterapija – tai procesas, trunkantis ne vieną dieną, todėl psichoterapijos trukmė gali būti nuo 3 mėnesių iki keleto metų. Psichoterapija – kliento asmenybės augimo procesas, asmeniui tampant vis labiau nuoširdesniu, savarankiškesniu ir spontaniškesniu.


Psichoterapijos procesas praeina keturias stadijas:
1)    Kontakto: klientas ir psichologas ar psichoterapeutas užmezga patikimą ir pasitikėjimu pagrįstą ryšį.
2)    Susitarimo: nutariama, ką klientas nori savo gyvenime keisti.
3)    Sprendimo: klientas sprendžia savo problemą.
4)    Baigiamoji: dirbama užbaigiant kliento ir psichologo ar psichoterapeuto santykį (atsisveikinimas).

 

Kokia psichoterapijos forma jums tinka?

Psichoterapija būna:
-    individuali,
-    porų/šeimos,
-    grupinė.


Kas būdinga individualiai psichoterapijai?


-    Su psichoterapeutu ar psichologu susitiksite kartą per savaitę vienos valandos pokalbio.
-    Kartu su specialistu nutarsite, kiek reikės laiko jūsų problemai išspręsti.
-    Jei jūsų problema yra labai konkreti, jums gali pakakti vos kelių susitikimų su specialistu.
-    Jei jūsų problema trunka ilgesnį laiką ar palietė jūsų psichologinę bei fizinę savijautą, pasiruoškite tam, jog psichoterapija gali trukti net keletą metų.


Kas būdinga porų/šeimos psichoterapijai?

-    Kiekvienas poros ar šeimos ir psichologo/psichoterapeuto susitikimas truks iki pusantros valandos.
-    Susitikime turi dalyvauti abu partneriai.
-    Abu partneriai turi žinoti, ko jie nori iš psichoterapijos.
-    Abu partneriai turi norėti keistis!